دسته‌بندی نشده

مراحل رفع مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر ricoh

1.پرینتر را خاموش کنید.
2.درب دستگاه را باز کرده و با احتیاط کارتریج را بیرون بیاورید.
3.سینی کاغذکش پرینتر را به دقت بررسی کنید و چک کنید چه قسم تهایی از سینی در زیر پیک آپ و پد باقی مانده است.
4.زیر کارتریج را جهت به جا ماندن تکه های کاغذ بررسی کنید.
5.در صورت مشاهده ی قسمت هایی از کاغذ با احتیاط و بدون آسیب رساندن به سایر قطعات آن را خارج کنید. به یاد داشته باشید بیش از حد کاغذ را نکشید، زیرا در این صورت امکان خارج کردن مابقی آن سخت تر خواهد شد.
6.اگر کاغذ در داخل فیوزر گیر کرده بود ابتدا درب پشتی دستگاه را باز کنید و در قدم بعدی پس از پیدا کردن کاغذ آن را بیرون بکشید.
7.در صورتی که کاغذ دور فیلم فیوزینگ پیچیده شده بود به هیچ عنوان به دستگاه دست نزنید و در اولین فرصت به واحد تعمیرات پرینتر ریکو مراجعه کنید، زیرا در صورت آسیب رسیدن به این قطعه هزینه های سنگینی در انتظارتان خواهد بود.
نکته مهم: به هیچ عنوان برای خارج کردن قطعات به جا مانده ی کاغذ از اشیاء تیز و برنده استفاده نکنید.
جلوگیری از گیر کردن کاغذ در پرینتر ریکو
برای جلوگیری از گیر کردن کاغذ در پرینتر ricoh و عدم نیاز به تعمیرات این دستگاه لازم است یک سری مسائل را در نظر داشته باشید. در وهله ی اول از استفاده کردن کاغذ هایی با برند های گوناگون خودداری کنید و تنها از یک برند مشخص استفاده کنید. در صورت وجود تنظیماتی برای ابعاد کاغذ ورودی در دستگاه حتما تنظیمات مورد نیاز خود را اعمال کنید. با این تنظیمات می توانید سایز و ابعاد کاغذ های ورودی به پرینتر را مشخص کنید.

با مطالعه ی راهنمای پرینتر از ظرفیت دستگاه و کاغذ مناسب برای آن آگاه شوید. به هنگام وارد کردن کاغذ به پرینتر ricoh سینی را متناسب با اندازه کاغذ تنظیم کنید. استفاده از روش های ذکر شده به شما کمک می کند تا از گیر کردن کاغذ در پرینتر ricoh جلوگیری کنید.

تعمیرات پرینتر ricoh
تعمیرات پرینتر ricoh لازم است حتما توسط افراد متخصص انجام شود. این دستگاه دارای پیچیدگی ها و حساسیت های بسیاری می باشد.

پرینتر ها دارای قطعاتی مثل کارتریج، درام، کاغذکش و … هستند. شارژ کارتریج پرینتر ریکو و تعمیرات آن تخصصی هست که مهندسین با تجربه ما می توانند برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهند و شما را رضایتمند سازند. این شرکت به دلیل دسترسی به انواع تجهیزات و مدرن ترین ابزارآلات می تواند انواع عیوب پرینتر های ریکو را برطرف کند.

شرکت رسمی ریکو به دلیل ارائه ی خدمات به بهترین شکل اولویت کاربران بوده و هست. هدف شرکت ریکو جلب رضایت کامل مشتریان از خدمات ارائه شده می باشد. حضور مشاوران در این مجموعه نقش زیادی در ارائه ی خدمات به مشتریان داشته است زیرا به خریداران این امکان را می دهد تا خدمات بهتری را دریافت کنند و انتخاب هوشمندانه ای داشته باشند.

شما می توانید با مراجعه به شرکت ریکو تمام عیوب دستگاه خود را برطرف کنید و یا در صورت نیاز محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. رعایت حقوق مشتریان سرلوحه ی تمام کارکنان این مجموعه می باشد.

تعمیرات ریکو
تعمیرات ریکو با بهره مندی از مدرن ترین تجهیزات و امکانات انجام می شود. حضور متخصصان و مهندسین مجرب به روند تعمیرات سرعت بخشیده است. تمام قطعات تعویض شده دارای گارانتی اورجینال می باشند. کلیه دستگاه ها پس از تعمیرات برای کاربران تست شده و در صورت عملکرد درست تحویل داده می شوند.
کاربران گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *